Wednesday, January 30, 2008

I Shot Cyrus - Assassinicus


אין סיבה מדוייקת בגללה הבלוג מאבד את הבתולים עם הדיסק הזה ספציפית. כמו שאין שום סיבה שאני אשתמש בפוסט הראשון של הבלוג בשביל להציג הקדמה ללמה אני עושה את מה שאני עושה, במה בדיוק אני אעסוק וכו' וכו' כי זה נראה לי טפשי. חוץ מזה לא קיימת שום סיבה שאני אסביר לכם למה אתם טורחים לעיין בבלוג הזה הרי זה נראה לי די ברור.
לכן נחתוך ישר לעניין.

את ההרכב הברזילאי הזה ייצא לי להכיר לא מזמן. הם פעילים מ-97 והספיקו להוציא מספר אלבומים, סינגלים ואפילו ספליט עם עוד להקה מקומית, דיסקרגה (ללינק להורדת הספליט ללחוץ כאן). זאת היצירה האחרונה שלהם, שהוצאה ב-2005 לפני הפסקת פעילות בת שנתיים.
כבר בעשרים שניות הראשונות של הדיסק מבינים שארבעת הסטרייט אדג'ים מסאו פאולו השתעממו רק על תקליטים מעולים: הדברים הראשונים שקפצו לי לראש זה אולדסקול אמריקאי אסקולת בוסטון (כן כן כל הקשוחים) הארדקור איטלקי (נגאציונה, רו פאוור וכל היפים עליהם תשמעו עוד הרבה על הבלוג), וביטים של טראשקור אנגלי סטייל ארזי שאני כל כך אוהב.
שמונת השירים לא חוזרים על עצמם, כוללים שני קאברים מעולים, מפתיעים ובעיקר ממש מהירים. הסאונד לדעתי הוא הדוגמא האולטימטיבית לאיך הארדקור צריך להישמע בשנות האלפיים. חסרונות? הדיסק מסתיים מהר מידי.

מומלץ לכולם, תורידו פה

No comments: