Wednesday, January 30, 2008

Stormcrow - Sanctum Split LP


אוקיי על התקליט הזה יש לומר הרבה. דבר ראשון, פעם ראשונה ששמעתי את התקליט הזה היתה בתקופה שבה הבנתי שבערך 80% מהקראסט בכלל שווה לתחת (בערך הקיץ?). דבר שני , מאז אותה פעם הדיסק הזה לא יורד לי מהפלייליסט.
שתי הלהקות, סאנקטום מסייטל וסטורמקרו מאוקלנד, מנגנות קראסט מאד "מהבצפר הישן", סגנון שצוענים עם כלבים באירופה לאחרונה אוהבים לכנות "סטנצ'קור"(לאן נעלמה המילה "ט'ראש" לעזאזל???). לפניהם , חלוזצים של סגנון זה היו אמביקס, אקסגריינדר ודוויאטייטד אינסטינקט (השפעות שניכרות מן הסתם גם בתקליט זה), רק בשביל לציין כמה.

עכשיו, רובכם יחשבו "עוד קראסט קקה, אנוי לא מסוגל לשמוע את זה", אבל קיימת סיבה שבגללה העליתי לכאן את התקליט הזה, והיא כי הוא דיסק מעולה, לפי דעתי המציאה הטובה ביותר של 2006.
מבין שתי הצדדים אני מעדיף את סאנקטום. ארבעת חברה (והבחורה! - באס) פשוט יודעים לנגן כבד. ריפים ט'רשיים, מהירים ואיטיים, הרבה שריקות של גיטרה, הרבה שבירות, סאונד מעולה, סולן שיודע למה הוא קם בבוקר וקטעים מהירים בכל ה אקסטרים נויז טרוריות שלהם. הם מזכירים טיפה את בולט ט'רוור הראשונים עם סאונד הרבה פחות חלוד ובלי כל הסולאואים המעצבנים. פשוט שישה צעדות מעוות.
גם סטורמקרו עבודה מעולה, ואני בטוח שרבים יאהבו את הצד שלהם אפילו יותר מאת של שסאנקטום. החברה מאוקלנד מצליחים להוסיף לאלמנטים שציינתי אצל סאנקטום גם ליין מלודי מסויים. 3 שירים, ביניהם אחד של כמעט 8 דקות בשביל להשלים ספליט שבשביל סגנונו לא יכל לצאת יותר טוב.


מומלץ לחובבי קראסט ולא, למטאליסטים מכוערים ולכל מי שיודע מה זה,

מייספייס סאנקטום
אתר סטורמקרו

No comments: